poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Pierwszy post ^^ i przedstawienie postaci opowiadania.



  Nigdy nie byłam dobra w pisaniu pierwszego posta. Zawsze spędzałam kilkadziesiąt minut by wymyślić jego zarys, a potem przepisać. Teraz zadałam sobie pytanie.. ale po co? Więc w tym momencie czytacie całą mnie. Bez poprawek, cały tekst idzie prosto z mojego małego serducha i mam nadzieję, że wnika w was. Nie chcę się rozpisywać, bo myślę, że będę miała na to jeszcze dużo czasu :D. Ogólnie blog o tematyce Yaoi czyli miłości męsko-męskiej. Osobą, którym się to nie podoba... SAYONARA! ^^ Na ty blogu będą pojawiać się opowiadania, który w całości powstały w mojej lekko zwariowanej główce. Zapraszam!!




"My lost City" to pierwsze opowiadanie, które pojawi się na tym blogu. Chciałabym przedstawić wam dwóch głównych bohaterów:




Elaj Sea
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Data urodzenia: 3 Sierpnia 
Orientacja: Homoseksualna 
Wzrost: 167 w kapeluszu xD
Waga: 56kg
Kolor włosów: czarne 
Kolor oczu: piwne/czarne (zależy od światła)
Cera: jasna 
Sylwetka: niezbyt umięśniony
 Znamiona: na łydce w kształcie ptaka, nienawidzi go
Znaki szczególne: brak
motto: Żyje­my tak jak śni­my – samotnie. 







    Ethan Month
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 25
Data urodzenia: 14 Września
 Orientacja: Homoseksualna
 Wzrost: 182
Waga: 74kg
Kolor włosów: Blond
 Kolor oczu: szare
Cera : jasna 
Sylwetka: umięśniona 
Znamiona: brak
Znaki szczególne: tatuaż na plecach w nieokreślonym kształcie
motto: brak



2 komentarze:

  1. Kiedy pojawi się prolog/rozdział 1/zapowiedź?
    Kaminaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpewniej jutro prolog, a gdzieś w tygodniu pierwszy rozdział! ;)

      Usuń

Nessa Daere